План роботи з обдарованими дітьми
І. Науково – методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми
№ | Заходи | Відповідальний | Термін виконання | Відмітка про виконання |
1. | Організувати вивчення науково-теоретичних засад і спеціальних методик виявлення розвитку та підтримки обдарованих дітей. | ЗДНВР | вересень | |
2. | Поновити картотеку літератури по роботі з обдарованими дітьми | ЗДНВР | вересень | |
3. | Провести заняття з класними керівниками з питань формування психолого – фізіологічної стійкості і профілактики стресів , розумових та емоційних перевантажень обдарованих дітей . | ЗДНВР | жовтень | |
4. | Провести “ круглий стіл “ з класними керівниками з проблеми “Виховання патріотизму і громадянської позиції в обдарованих дітей “ | ЗДВР | листопад |
ІІ. Система пошуку обдарованої молоді
№ | Заходи | Відповідальний | Термін виконання | Відмітка про виконання |
1. | Поновити інформаційний банк даних “ Обдарованість “ | ЗДНВР | вересень-жовтень | |
2. | Проводити олімпіади з базових дисциплін | ЗДНВР | Жовтень – листопад | |
3. | Проводити конкурси з учнями | ЗДВР | Згідно плану | |
4. | Проводити літературно – мистецькі конкурси до знаменних дат та урочистих подій | ЗДВР | Згідно плану | |
5. | Брати активну участь у конкурсі з української мови імені Петра Яцика | ЗДНВР | Згідно плану | |
6. | Проводити конкурси художньої самодіяльності | ЗДВР | Згідно плану | |
7. | Сприяти участі у міських, обласних та Всеукраїнських конкурсах та фестивалях | адміністрація | Протягом року |
ІІІ. Навчання , виховання та розвиток обдарованих дітей
№ | Заходи | Відповідальний | Термін виконання | Відмітка про виконання |
1. | Зміцнювати навчально –матеріальну базу закладу , удосконалювати форми та методи позашкільної освіти у позаурочний час | Директор | постійно | |
2. | Висвітлювати в засобах масової інформації творчі здобутки учнів , їх участь у конкурсах , олімпіадах , фестивалях. | ЗДВР | постійно |
№ | Заходи | Відповідальний | Термін виконання | Відмітка про виконання |
1. | Удосконалити систему стимулювання учнів | Директор | постійно вересень-жовтень | |
2. | Організувати оздоровлення обдарованих дітей | Директор | постійно червень | |
3. | Забезпечити участь обдарованих учнів у шкільному табору на період канікул | Директор | постійно червень | |
4. | Забезпечити пільгове користування послугами бібліотек , музеїв для учнів – переможців олімпіад , конкурсів | Директор | постійно |
Результати участі учнів школи в районних олімпіадах з навчальних предметів
2014-2015 навчальний рік
Українська мова література | |||||||
№ п/п | Прізвище, ім’я учнів | Місце | Клас | ||||
1 | Дементій Ольга | ІІІ | 7 | ||||
2 | Цурупа Вікторія | ІІ | 9 | ||||
3 | Лавро Тетяна | ІІ | 11 | ||||
Математика | |||||||
4 | Бакликова Діана | ІІ | 6 | ||||
5 | Гармаш Каріна | ІІ | 7 | ||||
6 | Цурупа Вікторія | ІІІ | 9 | ||||
7 | Білик Вікторія | І | 11 | ||||
Історія | |||||||
8 | Амбросов Олесь | І | 9 | ||||
9 | Білик Вікторія | ІІІ | 11 | ||||
Біологія | |||||||
10 | Лавро Тетяна | ІІ | 11 | ||||
Географія | |||||||
11 | Амбросов Олесь | І | 9 | ||||
Екологія | |||||||
12 | Лавро Тетяна | І | 11 | ||||
Інформатика | |||||||
13 | Білик Вікторія | ІІ | 11 | ||||
Англійська мова | |||||||
14 | Цурупа Вікторія | І | 9 | ||||
15 | Сокуренко Анастасія | ІІІ | 10 | ||||
16 | Білик Вікторія | ІІ | 11 | ||||
Твори Шевченка | |||||||
17 | Дементій Ольга | І | 7 | ||||
18 | Лавро Тетяна | ІІІ | |||||
Конкурс ім. П.Яцика | |||||||
19 | Дементій Ольга | І | 7 | ||||
20 | Білошапка Даша | ІІ | 6 | ||||
21 | Білик Вікторія | І | 11 | ||||
Хімія | |||||||
22 | Дементій Ольга | І | 7 |
Вірші Анастасії Сокуренко учениці 10 класу (Вчитель української мови та літератури Устименко Т.М.)
На шляху до поетичного Олімпу
( творчі роботи обдарованих дітей)
Викохувалась богом, одна така єдина,
Любили мене люди і звали Україна.
Тим людям дарувала свою любов і ласку,
А діточкам маленьким – тиху вечірню казку.
Завжди усі привітні і хлопці і дівчата,
Коли б були розумні, то вміли б керувати.
Тяжка у мене доля, прийшла лиха година.
Тепер мене плюндрують за те, що -Україна.
Злі ненависні очі жадобою сіяють,
Усе моє надбання до себе забирають.
А я все не корюся, не зламна в мене воля
Не дам я свого степу, не забирайте поля!
Чому ж несправедлива така до мене шана?
Чи я щось наробила? Чи може я погана?
Та ні ж, я не погана! І тільки те й робила,
Що людям помагала і втіху їм дарила.
Тепер неначе Бозя, страждаю на розп'ятті,
А мене все грабують ті ворожиська кляті.
Вмиваюся сльозами я за синів убитих,
Що лиш хотіли волі, а не тих коштів литих.
Молю до Тебе Боже, лиш ти один все знаєш.
Я вірю, що невдовзі, усе ти уладнаєш.
І( Хай) забуяють маки червоні й гордовиті.
Ті маки - славні хлопці, що на війні убиті.
Заквітчана калиною із пахощами яблуні
З душею, мов перлиною, із совістю від янголів.
З яскравим очей блискотом, із усмішкою – троянд
З емоцій щирих - бризкотом, з бурхливою уявою
І скільки б, я не вижила, і скільки б не побачила.
Ту долю, що ти вишила, той сон, що розтлумачила
Я образ твій носитиму і завжди пам’ятатиму
Роками в світі житиму, тебе не забуватиму.
Тебе, моя матусенько, о зіронько небесная,
Як ти свою Настусеньку, в неділеньку воскресную
Назвала добрим іменем і долю напророчила
Сіяла чистим іменем, на щастя ніччю тихою.
Я не забуду дотик рук,
Тепло очей я не забуду.
Зірветься з болем серця стук
Як вдалині від тебе буду.
Стемніє небо, зникне сміх
І трави почорніють.
Не буде сонця, тільки сніг.
І материнські крила заніміють.
Та як згадаю я на мить її світлі, ніжні очі
Струною тихо забренить, пісня, яку щоночі
Мені, лебідко моя, співала ніжно й тихо
Голосом пташки солов’я, що відганяє лихо.
Згадую всі оті часи, як я була маленька…
І в спину - болісні списи, де ж ти, моя рідненька?
Забуду матінко усе: і горе, й сміх, і сльози.
Бурхливий вітер віднесе ті невсипущі грози.
Забути ладна я усе, тільки тебе - ніколи,
Мене врятує і спасе твоя життєва школа.
Минає день, минає ніч,
Минає рік за роком.
А ми ідемо пліч о пліч твердим сміливим кроком.
Я ще маленька, а вона -
Вже трішки з сивиною.
Адже немало літ життя у неї за спиною.
Зірвемо тайни пелену – це моя рідна ненька.
Життєвий досвід в голові і доброта з серденька.
Мов чорнобривці майорять її карі оченята.
А вії золотом горять – метеликів крилята
Ніжний, шовковий дотик рук, і теплота, мов сонця.
Я так до неї притулюсь, як в спеку до віконця.
Минуть ті дні, минуть віки,
Минуть і рік за роком
А ми все будемо іти
Твердим сміливим кроком.
Закінчилась вечірня казка, моя дитино, засинай.
А я тебе заколихаю, я заспіваю баю-бай.
Я заспіваю колискову, перенесу тебе туди,
Де не бувала ще ніколи, у дивні чарівні світи.
Я покажу лісів красоти, блакитну ясність озерець.
Запам’ятай лише турботу і доброту людських сердець.
Хоч буде зло тебе діймати, ти не лякайся, не журись.
Згадай відразу маму й тата і щиро серцем усміхнись.
І де б та доля не послала б, куди б не кинула дитя,
Щоб тільки доня щастя мала та безтурботне все життя.